четвъртък, ноември 01, 2007

Каквото повикало, такова се обадило!

„Ах огнеборецо мой .... Ти си супер бой”

Честито на всички „софиянци”!

Специален поздрав за всички „огнеборци”
и разбира се най-вече за най-големият – дон БоБо!


Огнеборецо как те обичам,
ще те подпаля с очи,
че аз съм огън момиче,
маркуча Си към мен насочи. /2/

Ах, огнеборецо мой,
Ти си супер бой.
В мен пожара угаси,
ах мерси ах мерси

Хайде! Хайде огнеборецо, чакам те!

Аз съм чаша свежа кока-кола
и върхът на делта сладолед.
Знам сънуваш ме нощем гола
и киризиш моя секс портрет. /2/

Ах, огнеборецо мой,
Ти си супер бой.
В мен пожара угаси,
ах мерси ах мерси/2/

Хайде секси, хъ хъ хъ хайде

Душата ми кристална като мастика.
Гръдта ми е пожарникарски шлем
и дори пиян като мотика,
ще останеш дълго в моя плен. /2/

Ах, огнеборецо мой,
Ти си супер бой.
В мен пожара угаси,
ах мерси ах мерси. /2/

Хъ, Хъ, Хъ Остро, върти сучи, Хъ, Хъ, Хъ Хайде

И като огнена стихия,
ще лумна и ще изгора.
Желая Те защо да крия,
нали страхотна съм жена. /2/

Ах, огнеборецо мой,
Ти си супер бой.
В мен пожара угаси,
ах мерси ах мерси. /2/

1 коментар:

Анонимен каза...

[color=#cc0000]Музыкальная группа [url=http://dejavu-group.ru/svadba.php]Deja Vu[/url] - это коллектив профессиональных вокалистов и музыкантов.
[url=http://dejavu-group.ru/artist.php]Dejavu-group[/url]- законодатель в области проведения и организации торжеств, музыкальных мероприятий, корпоративок .
В репертуаре ВИА Дежа вю около 3000 песен.
Живая музыка. Поп, хиты 70-80-90-х, диско, джаз, ретро, современная музыка, европейские хиты, фоновая музыка, шансон .
Музыкальная группа Deja Vu располагает мощной качественной музыкальной аппаратурой, которая позволяет заполнить приятным и плотным уху звуком как маленькое помещение (фуршет), так и огромное помещение (корпоратив до тысячи человек).

Игорь +7 916 623 4047 [/color]