сряда, октомври 03, 2007

Baccara - Eins Plus Eins Ist Eins ('79)

Има една група, която адски много обичам. Една от най-известната им песни е от годината в която съм роден, въобще това е края на 70-те и началото на 80-те, когато тези две грации са били доста популярни. Винаги когато ги видя и чуя ми става не само много приятно и весело, но и смешно. Песните им ме карат да се усмихвам и ме зареждат с положителна енергия поне за един ден напред. А това, което най-ме кефи у тях е акцентът им на английски. Просто е уникален, дори смея да кажа леко перверзен. Поне на мен така ми въздейства. А ето, че открих и една тяхна песен, но ... на немски. И тук акцентът е просто ... брутален, както казва мой приятел. Но все пак ми се вижда по-добър от английския им. Или поне не се усеща толкова. Виж за френския им не мога за съжаление да се изкажа ... :-)

1 коментар:

Анонимен каза...

a be mom4e taq grupa e martvec ot hiliadi godini